ID: 2400
Advertentie ID: #2400 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #3106 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
IBANEZ GEORGE BENSON LGB-30 VLS, incl. koffer (nog nieuw!)
€795,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wegens overcompleet een nieuwe (light version) Ibanez George Benson LGB-30 VLS jazz-gitaar. Aangezien ik meer gitaren heb, wil ik die verkopen om weer ander muziekspul te kopen. Neen, geen gitaar!
Momenteel staat deze fraaie hollowbody jazz-gitaar aangeboden voor rond de ±1000 €. Ik wil er 795 € voor hebben, want feitelijk nauwelijks bespeeld (koop een gitaar in de winkel: die is vaak meer bespeeld. Ik heb deze GB-signature mogen vergelijken met een origineel 70-er model en ik heb toen tot mijn vreugde kunnen vaststellen dat de klankverschillen miniem waren, als die er al waren... En deze gitaar moet in feite nog ingespeeld worden. Een ander voordeel is dat er geen constructiefouten e.d. zijn gebleken, terwijl je een stuk voordeliger uit bent. Deze gitaar is goed afgesteld en wel met een normale .10 set voor een optimale speelbalans versus toonvorming.
Inclusief koffer, hier af te halen voor 795 €. Let wel, ik ben geen winkel, dus uren lang uitproberen gaat niet. Dit is echt een fijn instrument. Nieuw, zonder krasjes en ook geen 'gebruikerssporen'. Ik heb ook geen contant wisselgeld in huis, dus gaarne gepast meenemen. Wie heeft interesse?
Momenteel staat deze fraaie hollowbody jazz-gitaar aangeboden voor rond de ±1000 €. Ik wil er 795 € voor hebben, want feitelijk nauwelijks bespeeld (koop een gitaar in de winkel: die is vaak meer bespeeld. Ik heb deze GB-signature mogen vergelijken met een origineel 70-er model en ik heb toen tot mijn vreugde kunnen vaststellen dat de klankverschillen miniem waren, als die er al waren... En deze gitaar moet in feite nog ingespeeld worden. Een ander voordeel is dat er geen constructiefouten e.d. zijn gebleken, terwijl je een stuk voordeliger uit bent. Deze gitaar is goed afgesteld en wel met een normale .10 set voor een optimale speelbalans versus toonvorming.
Inclusief koffer, hier af te halen voor 795 €. Let wel, ik ben geen winkel, dus uren lang uitproberen gaat niet. Dit is echt een fijn instrument. Nieuw, zonder krasjes en ook geen 'gebruikerssporen'. Ik heb ook geen contant wisselgeld in huis, dus gaarne gepast meenemen. Wie heeft interesse?