ID: 10486
Vespa pk 50 xl Elestart/Automatica wit
€1.500,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Deze mooie oldtimer scooter heb ik een aantal jaar geleden als cadeau gekregen. Ik heb een tijd in het buitenland gewoond en toen heeft hij in de stalling gestaan. Eigenlijk rij ik er bijna nooit meer op en nu heeft hij ook sinds september stil gestaan want ik ben lang op vakantie geweest. Zonde van een scooter als deze daarom ga ik hem met pijn in m;n hart verkopen en het geld gebruiken voor een huis. Voordat ik de scooter kreeg heeft hij 10 jaar stil gestaan. De scooter starte meteen! En hij loopt nog steeds als een zonnetje. Ooit zag ik wat kleine roestplekjes dus ik besloot een 3 jaar geleden om hem helemaal op te knappen. Alles is professioneel uit elkaar gehaald en gezandstraald. Daarna gespoten in de originele kleur wit. Alle onderdelen zijn ook schoongemaakt en van binnen ziet de scooter er helemaal mooi uit met alle kabels. Ik heb jaren geleden een persoon leren kennen die elk naar een check doet, alles goed nakijkt en me helpt met alles wat ik maar vraag. Ik kan met goedkeuring zijn gegevens er bij geven en hopelijk kun je voor al je opknapbeurten enzo bij hem terecht! Ik hoef de scooter niet weg te doen maar ik vind het erg jammer dat hij niet rijdt. Ik ben bezig met het kopen van een huis en kan het geld daar nu voor gebruiken. Eventueel kan ik het slot er bij doen. Deze is 180 lang zodat je het om het frame kunt doen en was +- 120 euro. Het slot past ook in het kastje wat ideaal is. De kilometer teller werkt nu niet zag ik maar dat zou die jongen die ik ken makkelijk kunnen vervangen! Verder heb ik vorig jaar nog een nieuwe bougie er in laten zetten en een nieuwe accu in juli of augustus. Ik heb er ook nog een nieuwe hoes bij zodat je hem kunt afdekken. Voor vragen, neem gerust contact op.