ID: 11180
Telefoon
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hallo
Bij deze verkoop ik mijn namaak/clone
iPhone x 256gb de telefoon is gewoon werkend maar het is een clone van de iPhone alles is precies het zelfde aan de telefoon zoals de iPhone x ik heb hem gekregen naar het is toch niet zo mijn ding vandaar dat ik hem verkoop telefoon is nieuw ! Geen valschade of iets verder fotos spreken voorzich voor verdere vragen kunt u mij altijd mailen en ik zou zeggen doe een goed bod en mischien is hij wel van jou !
Bij deze verkoop ik mijn namaak/clone
iPhone x 256gb de telefoon is gewoon werkend maar het is een clone van de iPhone alles is precies het zelfde aan de telefoon zoals de iPhone x ik heb hem gekregen naar het is toch niet zo mijn ding vandaar dat ik hem verkoop telefoon is nieuw ! Geen valschade of iets verder fotos spreken voorzich voor verdere vragen kunt u mij altijd mailen en ik zou zeggen doe een goed bod en mischien is hij wel van jou !