ID: 12225
Te Koop Volvo V70 2.5 XC 1998 Rood Yountimer
€2.000,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop aangeboden, oerdegelijke XC70 Youngtimer met nog een vol jaar APK.
Ruim 3 jaar hebben wij met veel plezier en zonder noemenswaardige problemen in deze prachtwagen gereden. De 193pk sterke turbomotor brengt je vlot van A naar B en heeft geen enkele moeite met een aanhanger of caravan. Vanwege een verhuizing gaan wij nu meer kilometers maken en moet er een auto op gas of diesel komen. Anders had ik er nog graag een aantal jaar in doorgereden. Onderhoudshistorie grotendeels inzichtelijk en 2 sleutels aanwezig.
Ben je op zoek naar een betrouwbare, zeer ruime, oerdegelijke, comfortabel rijdende en uiterst veilige wagen die er ook nog eens stoer uitziet? Kom je in aanmerking voor de Youngtimer regeling bij de belastingdienst? Wil je in een luxe wagen rijden tegen de maandelijkse kosten van een Fiat Panda? Dan is dit misschien wel dé auto waar je naar op zoek bent.
Een ruil tegen een V70 of vergelijkbaar op LPG van voor 2003 is derhalve bespreekbaar.
Bij 343.000 km is de distributieriem vervangen. Tot 430.000 km kan er dus nog mee worden gereden.
Een paar punten van belang zijn dat het al enige jaren geen 4wd meer is maar 2wd. Wel zo zuinig en geen dure reparaties hier meer aan. Verder zit er een scheur in de voorruit (geen apk afkeurpunt) en brandt het lampje van de SRS (iets met de airbaigs maar ook geen afkeurpunt voor de apk). Een V70 euvel waar ook dit exemplaar last van heeft is een lekke airco. Wij lieten hem voor aanvang van de zomervakantie altijd bijvullen en reden er dan 5 weken heerlijk koel in door Frankrijk. De lekkage laten verhelpen is ook een optie natuurlijk :-) De auto staat momenteel op 4 winterbanden met nog zeer ruim profiel. Bij de koop in zitten 4 zo goed als nieuwe zomerbanden zonder velg.
Wordt nog dagelijks in gereden en er is geen haast bij. Op onzinbiedingen wordt dan ook niet gereageerd.
Ruim 3 jaar hebben wij met veel plezier en zonder noemenswaardige problemen in deze prachtwagen gereden. De 193pk sterke turbomotor brengt je vlot van A naar B en heeft geen enkele moeite met een aanhanger of caravan. Vanwege een verhuizing gaan wij nu meer kilometers maken en moet er een auto op gas of diesel komen. Anders had ik er nog graag een aantal jaar in doorgereden. Onderhoudshistorie grotendeels inzichtelijk en 2 sleutels aanwezig.
Ben je op zoek naar een betrouwbare, zeer ruime, oerdegelijke, comfortabel rijdende en uiterst veilige wagen die er ook nog eens stoer uitziet? Kom je in aanmerking voor de Youngtimer regeling bij de belastingdienst? Wil je in een luxe wagen rijden tegen de maandelijkse kosten van een Fiat Panda? Dan is dit misschien wel dé auto waar je naar op zoek bent.
Een ruil tegen een V70 of vergelijkbaar op LPG van voor 2003 is derhalve bespreekbaar.
Bij 343.000 km is de distributieriem vervangen. Tot 430.000 km kan er dus nog mee worden gereden.
Een paar punten van belang zijn dat het al enige jaren geen 4wd meer is maar 2wd. Wel zo zuinig en geen dure reparaties hier meer aan. Verder zit er een scheur in de voorruit (geen apk afkeurpunt) en brandt het lampje van de SRS (iets met de airbaigs maar ook geen afkeurpunt voor de apk). Een V70 euvel waar ook dit exemplaar last van heeft is een lekke airco. Wij lieten hem voor aanvang van de zomervakantie altijd bijvullen en reden er dan 5 weken heerlijk koel in door Frankrijk. De lekkage laten verhelpen is ook een optie natuurlijk :-) De auto staat momenteel op 4 winterbanden met nog zeer ruim profiel. Bij de koop in zitten 4 zo goed als nieuwe zomerbanden zonder velg.
Wordt nog dagelijks in gereden en er is geen haast bij. Op onzinbiedingen wordt dan ook niet gereageerd.