ID: 51271
Omschrijving
Mooie leren schoenen! Helaas zijn ze voor mijn voet iets te small! Zijn van het merk Nubikk! Echt leer en een mooie sportieve maar nette sneaker.
Maat 37. Ik verkoop dit omdat ik een knobbeltje aan de zijkant van mijn voet heb. Het wrijft te veel en gaat pijn doen.
Maat 37. Ik verkoop dit omdat ik een knobbeltje aan de zijkant van mijn voet heb. Het wrijft te veel en gaat pijn doen.