ID: 14156
Lieve, gezellige valkparkiet incl montana kooi en toebehoren
€75,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Liefdevol huisje gezocht voor onze lieve, gezellige, vrolijke valk parkiet.
Ivm de komst van een puppy zoeken wij met pijn in ons hart een nieuw huisje voor onze Bono. Bono is een gezellige vogel, hij brabbelt en fluit de gehele dag er flink op los. Hij geeft kusjes, fluit deuntjes, zegt bepaalde woorden zoals....kom maar, lekker, maakt kus en smek geluidjes en is dol op spiegels!
Wij hebben sinds 3 maanden een puppy en sindsdien kan Bono niet meer uit zijn kooi omdat de pup hem steeds achterna gaat....hij is voor de pup kwam altijd gewend geweest iedere dag los te vliegen! Nu vermaakt hij zich wel in zijn kooi maar vind het zielig dat wij hem niet meer de aandacht kunnen geven die hij altijd gewend was....ik merk nu ook dat hij steeds minder tam wordt nu hij alsmaar in zijn kooi zit en dat vind ik zo zonde omdat hij echt super leuk en lief is en altijd bij je wil zitten.
Ik vind het vreselijk om hem weg te doen maar diep in mijn hart denk ik dat het voor hem wel het beste is dat hij een nieuw huisje krijgt waar hij wel weer de vrijheid krijgt die hij verdiend!
Bono is incl. grote Montana kooi, toebehoren en voer.
Ik doe hem niet voor gratis af te halen weg omdat ik echt een fijn huisje voor hem zoek en niet dat hij bij een kweker in een broedhok terecht komt.
Wie o wie geeft hem een fijn huis?
Ivm de komst van een puppy zoeken wij met pijn in ons hart een nieuw huisje voor onze Bono. Bono is een gezellige vogel, hij brabbelt en fluit de gehele dag er flink op los. Hij geeft kusjes, fluit deuntjes, zegt bepaalde woorden zoals....kom maar, lekker, maakt kus en smek geluidjes en is dol op spiegels!
Wij hebben sinds 3 maanden een puppy en sindsdien kan Bono niet meer uit zijn kooi omdat de pup hem steeds achterna gaat....hij is voor de pup kwam altijd gewend geweest iedere dag los te vliegen! Nu vermaakt hij zich wel in zijn kooi maar vind het zielig dat wij hem niet meer de aandacht kunnen geven die hij altijd gewend was....ik merk nu ook dat hij steeds minder tam wordt nu hij alsmaar in zijn kooi zit en dat vind ik zo zonde omdat hij echt super leuk en lief is en altijd bij je wil zitten.
Ik vind het vreselijk om hem weg te doen maar diep in mijn hart denk ik dat het voor hem wel het beste is dat hij een nieuw huisje krijgt waar hij wel weer de vrijheid krijgt die hij verdiend!
Bono is incl. grote Montana kooi, toebehoren en voer.
Ik doe hem niet voor gratis af te halen weg omdat ik echt een fijn huisje voor hem zoek en niet dat hij bij een kweker in een broedhok terecht komt.
Wie o wie geeft hem een fijn huis?