ID: 2914
Gerbilarium + toebehoren en 2 gerbils(man) - terarrium kooi
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Met pijn in mijn hart ben ik opzoek naar een nieuwe papa en/of mama voor mijn 2 mannen. I.v.m privé redenen kan ik ze helaas niet meer de tijd en aandacht geven die ik zou willen.
Dus ben ik opzoek naar iemand die dat wel kan :)
Informatie:
2 mannen van 1,5 jaar oud.
De lichte heet Poro en de donkere Pixie
(Ookwel dickie en chocoboy.. :P )
Zijn beiden zeer sociaal en als ze je iets langer 'kennen' willen ze ook opgepakt worden :) Ook zijn ze gewend aan een kat, ze zaten altijd neus aan neus bij het plafond.
Wat krijg je:
- 2 hele lieve mannen.
- Gerbilarium (Gekocht bij Queenies) in perfecte staat.
Afmetingen: 73cm breed x 50cm hoog x 40cm diep.
- Vervoersmandje.
- Badzand (half vol).
- Gedroogde meelwormen/sprinkhanen.
- Pompoenpitten (half vol).
- Zak hooi (3/4 vol).
- Gemengd basisvoer.
- Wijnrank groot(tak).
- Huisjes(of wat er nog van over is..)
Ophalen kan in Gouda(centrum)
Alles zal van te voren schoongemaakt worden.
Gelieve alles in een keer(heeft voorrang).
Graag zou ik voor alles 80+ euro willen, bieden mag.
Je mag altijd een berichtje sturen voor meer informatie :)
Dus ben ik opzoek naar iemand die dat wel kan :)
Informatie:
2 mannen van 1,5 jaar oud.
De lichte heet Poro en de donkere Pixie
(Ookwel dickie en chocoboy.. :P )
Zijn beiden zeer sociaal en als ze je iets langer 'kennen' willen ze ook opgepakt worden :) Ook zijn ze gewend aan een kat, ze zaten altijd neus aan neus bij het plafond.
Wat krijg je:
- 2 hele lieve mannen.
- Gerbilarium (Gekocht bij Queenies) in perfecte staat.
Afmetingen: 73cm breed x 50cm hoog x 40cm diep.
- Vervoersmandje.
- Badzand (half vol).
- Gedroogde meelwormen/sprinkhanen.
- Pompoenpitten (half vol).
- Zak hooi (3/4 vol).
- Gemengd basisvoer.
- Wijnrank groot(tak).
- Huisjes(of wat er nog van over is..)
Ophalen kan in Gouda(centrum)
Alles zal van te voren schoongemaakt worden.
Gelieve alles in een keer(heeft voorrang).
Graag zou ik voor alles 80+ euro willen, bieden mag.
Je mag altijd een berichtje sturen voor meer informatie :)