De gratis Advertentie site van Breda en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Breda en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Snaarinstrumenten
  4. Gitaren | Elektrisch
ID: 14521

Fret King Eclat (Les Paul type) in perfecte staat

€350,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Guus
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Bij deze biedt ik mijn Fret King Black Label Eclat aan. Single cut en volgens het Gibson Les Paul recept: mahogany neck & body, maple cap. Prachtige finish en bijzondere contouren (arm en belly cut), met een super vette tortoise binding.

Twee "double coil" humbuckers, 1 toon 1 volume, met een vari-coil knop om van je humbuckers overtuigend single coils te maken. Vooral in de neck klinkt dat heerlijk.

Verdere info op de Fret King site en Guitarist Magazine review.

Dik 5 jaar geleden geïmporteerd, in NL amper te krijgen. Weinig gebruikt, volledig origineel. Ik ga op reis dus ben mijn collectie aan het uitdunnen.

Bieden graag via MP, geen ruil (ik moet juist dingen kwijt), bij mij thuis uit te proberen en op te halen, ik verstuur niet. Voor vragen; stuur gerust een bericht!

Groet Guus

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy